بلاگ

بهترین مدل های دستبند طلا زنانه

بهترین مدل های دستبند طلا زنانه

برای این که بتوانید بهترین مدل های دستبند طلا زنانه را خریداری کنید، لازم است که با راهنمای خرید دستبند طلا زنانه آشنا باشید. با توجه به این که خانم‌ها سلایق گوناگونی دارند و هر کدام از آن‌ها نوع خاصی از اکسسوری‌ها را می‌پسندند، انواع مختلفی هم از دستبندهای زنانه روی کار آمده‌اند. دستبندها در قسمت مچ دست قرار می‌گیرند و زیبایی دست را چند برابر می‌کنند. مدل‌های زنجیری، سنگی یا النگویی جزو برترین مدل‌های دستبند زنانه هستند که هر کدام از ظرافت خاصی برخوردار شده‌اند.

خانم‌ها در مناسبت‌های مختلف، از نوع خاصی از دستبندها استفاده می‌کنتد. به همین دلیل وقتی که می‌خواهند به خرید دستبند طلا بپردازند، ابتدا باید با انواع مختلف این دستبندها آشنا شوند. همچنین اطلاع در مورد اکسسوری های متناسب با اندام هر فرد میتواند به شما کمک کند تا انتخاب بهتری داشته باشید . در ادامه در مورد انواع مختلف دستبندها صحبت خواهیم کرد.

راهنمای خرید دستبند طلا

راهنمای خرید دستبند طلا

انتخاب دستبند طلا بر اساس نوع پوست

در راهنمای خرید دستبند طلا آمده است که این نوع از دستبندها باید با توجه به نوع پوست انتخاب شوند تا به خوبی جلوه کنند. افرادی که پوست بدن آن‌ها سفید است و کمی به قرمزی می‌زند، باید از دستبندهای طلایی استفاده کنند که آبکاری طلایی رنگ دارند. دستبند طلا با عیار ۹ الی ۱۴ برای این افراد انتخابی بسیار مناسب است. در مقابل افرادی که پوست بدن آن‌ها کمی تیره رنگ است، باید از دستبندهایی استفاده نمایند که با طلای سفید تولید شده‌اند. در این صورت دستبند طلا به خوبی جلوه خواهد کرد و زیبایی دستان شما را افزایش خواهد داد. به همین دلیل است که توصیه می‌کنیم قبل از خرید دستبند، به راهنمای خرید دستبند طلا توجه داشته باشید تا بهترین انتخاب را کنید و بهترین‌ها را خریداری نمایید.

 

مدل دستبند طلا باید چگونه باشد؟

پیش از سفارش دستبند طلا لازم است که به مدل آن نیز توجه داشته باشید. در چند دهه اخیر کامپیوترهایی وارد بازار شده‌اند که ابتدا یک طرح پیشنهادی را ایجاد می‌کنند و سپس آن طرح را بر روی دستبند پیاده سازی می‌نمایند. شما باید با توجه به سلیقه و استایلی که دارید، مدل دستبند را انتخاب نمایید. در این زمینه می‌توانید از راهنمای خرید دستبند طلا نیز استفاده کنید. معمولا افراد برای مجالس رسمی دستبندهایی را انتخاب می‌کنند که پهنای بیشتری دارند و از حالت اسپرت بودن خارج هستند. در مقابل، در مجالس خانوادگی یا دوستانه بیشتر دستبندهایی مورد استفاده قرار می‌گیرند که ظرافت دارند یا اسپرت اند .

مدل های دستبند طلا

مدل های دستبند طلا

انواع دستبند طلا

دستبندهایی که هم اکنون در بازار به فروش می‌رسند و البته مورد استقبال افراد زیادی هم قرار گرفته‌اند، در مدل‌های گوناگون تولید شده‌اند. با توجه به کاربرد دستبند و سلیقه‌ای که مخاطب دارد، طراحی دستبند طلا نیز متفاوت از سایر دستبندها است. توجه به راهنمای خرید دستبند زنانه قبل از خرید دستبند باعث می‌شود که بهترین و زیباترین‌ دستبندها عاید شما بشود. در ادامه به برخی از انواع مدل‌های دستبند طلای زنانه اشاره کرده‌ایم:

  • دستبند النگویی

دستبندهای النگویی همان طور که از نامشان پیدا است، شبیه به یک النگو طراحی شده‌اند. این نوع از دستبندها جذابیت خاصی دارند و از طرح‌ها و مدل‌های گوناگونی برخوردار شده‌اند. دستبندهای طلای النگویی به دلیل این که به مچ دست می‌چسبند و جذابیت آن را چند برابر می‌کنند، از اهمیت زیادی هم برخوردار شده‌اند.

  • دستبند کاف

اگر به فکر خرید دستبند طلا زنانه هستید، پس باید با دستبند کاف نیز آشنا باشید. بر خلاف دستبندهای النگویی که همانند یک دایره بسته طراحی شده‌اند، دستبندهای کاف بسته نخواهند شد. این دستبندها بدون این که قفل یا زنجیر داشته باشند، مورد استفاده قرار می‌گیرند و تقریبا سه چهارم از مچ دست را می‌پوشانند.

  • دستبند سواروسکی

دستبند طلای سواروسکی نوعی دستبند النگویی است که برای تغییر دادن جلوه آن از سنگ‌ها و اجزای زینتی زیادی استفاده می‌شود. این دستبند پهن است و معمولا برای مهمانی‌های ویژه انتخابی مناسب به شمار می‌آید. شما عزیزان می‌توانید سفارش خرید آنلاین دستبند طلا سواروسکی را در همین وب سایت به ثبت برسانید. البته اگر با راهنمای خرید دستبند طلا زنانه آشنا شده‌اید!

  • دستبند طلای چارم یا آویزدار

دستبندهای آویزدار نوعی اکسسوری زنانه خارق العاده هستند که می‌توانند زیبایی دستان شما را چند برابر کنند. آنچه که منحصر به فرد بودن این نوع از دستبندها را تشدید می‌کند، آویزهایی است که به آن‌ها وصل شده‌اند. این آویزها معمولا شکل گل و پرنده و دایره و … دارند.‌ شما می‌توانید دستبندهای چارم را به صورت سفارشی سازی شده نیز خریداری کنید و در مناسبت‌های مختلف از آن‌ها استفاده نمایید. این دستبندها نوعی اکسسوری کلاسیک هستند که در تمامی مراسمات به کار گرفته می‌شوند.

  • دستبندهای زنجیری

رشته‌های فلزی به هم چسبیده طلایی موجب به وجود آمدن دستبندهایی اسپرت شده‌اند. دستبندهای زنجیری هم برای آقایان و هم برای خانم‌ها انتخابی مناسب هستند. این نوع از دستبندها با هر سلیقه‌ای سازگاری دارند و بسیار جذاب و ظریف طراحی می‌شوند.

  • دستبندهای چندتایی

دستبند طلا چندتایی مورد توجه آن دسته از خانم‌هایی است که روحیه جوانب دارند و اکسسوری‌های ساده اما زیبا را می‌پسندند. افرادی که علاقه دارند از ست استفاده کنند، بیشتر اوقات دستبندهای چندتایی را انتخاب می‌کنند. این دستبندها از یک الگوی خاص پیروی کرده و بسیار ظریف و ساده هستند. قیمت آن‌ها نیز به نسبت سایر دستبندهای موجود در بازار طلا فروشان، مناسب‌تر است. شما می‌توانید برای سفارش دستبند طلا در مدل چندتایی به سایت raazjewel.com مراجعه کنید.

  • دستبند کارتیر

دسبند طلای کارتیر جدید

دسبند طلای کارتیر جدید

دستبند طلای کارتیر یکی دیگر از انواع دستبندهای طلا است که با طراحی ساده خود، محبوب دل‌ها شده است. این دستبند زیبا در زیر مجموعه دستبندهای زنجیری قرار می‌گیرد. برای ایجاد این دستبندها از تکه‌های ظریف و کوچک که ‌همانند زنجیر به هم متصل می‌شوند، استفاده خواهد شد. دستبند طلای کارتیر اصولا از نقش و طرح و نگین و ..‌. برخوردار نمی‌شود چرا که خود دارای ظاهری ساده اما شیک است. شما می‌توانید در مجالس رسمی یا غیر رسمی از این دستبند استفاده کنید.حتی کافیست تا از اصول ست کردن دستبند کارتیر با استایل های مختلف اطلاع داشته باشید و به استایلتان جلوه ی بیشتری دهید .

 

خرید آنلاین دستبند طلا

حال که با راهنمای خرید دستبند طلا آشنا شدید، ممکن است شما نیز قصد سفارش دستبند طلای زنانه در انواع مختلف را داشته باشید. با توجه به سهولت شما عزیزان در امر خرید، وب سایت‌های مختلفی راه اندازی شده‌اند که دستبندهای طلا را به فروش می‌رسانند. شما ابتدا باید یک فروشگاه معتبر را انتخاب کنید و سپس مدلی را که دوست دارید را انتخاب نمایید. در مرحله آخر نیز سفارشات خود را ثبت کنید و انواع دستبند را بخرید. البته قبل از آن باید به چندین نکته مهم توجه داشته باشید. طبق راهنمای خرید دستبند طلا، شما باید نوع پوست خود را مد نظر بگیرید و سلیقه خود را نیز مورد توجه قرار دهید. همچنین لازم است میزان بودجه‌ای که برای خرید دستبند طلا کنار گذاشته اید را در نظر داشته باشید و متناسب با همان، یک اکسسوری ویژه را بخرید. در زمینه خرید اگر اطلاعات چندانی ندارید، می‌توانید با کارشناسان گالری طلا و جواهر راز در ارتباط باشید‌.

 

سخن پایانی

در این مطلب در مورد راهنمای خرید دستبند طلا صحبت شد. دستبندهای طلا جزو اکسسوری‌های زینتی و محبوبی هستند که هر خانمی دست کم یکی از آن‌ها را دارد. این دستبندها در انواع مختلف و مدل‌های گوناگون طراحی شده‌اند. به هنگام خرید دسبند طلا لازم است که نکات مهم و مختلف را مورد توجه قرار دهید تا در نهایت از خرید خود راضی باشید. به همین دلیل است که باید از راهنمای خرید دستبند طلا استفاده کنید. هم اکنون وب سایت‌های زیادی وجود دارند که انواع دستبند طلا را با ساختاری متفاوت و ظرافتی دوست داشتنی در اختیار شما قرار می‌دهند. شما می‌توانید از طریق این وب سایت‌ها و با توجه به بودجه خود، یک محصول ایده آل را خریداری نمایید. بدون این که نیازی به مراجعه حضوری به طلا فروشی باشد! گالری طلا و جواهر راز یکی از وبسایت هاییست که میتوانید برای مشاهده ی جدیدترین مدل های دستبند طلا و جواهر به آن مراجعه و سفارشتان را ثبت نمایید .

author-avatar

درباره raaz.jewel

ما برآنیم که با ارائه بهترین محصولات به مشتریان گرامی خود، پاسخ اعتماد شما بزرگواران را به بهترین صورت داده باشیم. و از شما عالیجنابان و مشتریان گرامی که در واقع مالکان حقیقی این برند هستید خواهشمندیم تا ما را از حمایت، انتقاد و پیشنهادات سازنده خود بهره مند سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *