بلاگ

اکسسوری متناسب با اندام هر فرد

اکسسوری متناسب با اندام هر فرد - طلا و جواهر راز

انتخاب اکسسوری متناسب با اندام هر فرد نقش بسیار موثری در افزایش جذابیت استایل فرد ایفا می کند، از این رو در این مقاله قصد داریم به بررسی این موضوع بپردازیم.

اکسسوری ها در واقع لوازم جانبی هستند که در کنار سایر وسایل و نوع پوشش، خود را نشان می دهند و به عبارتی تکمیل کننده استایل شما می باشند، امروزه در صنعت مد و پوشاک با طیف وسیعی از اکسسوری های متنوع مواجه هستیم، گزینش اکسسوری هماهنگ با استایل و فرم بدن هر فرد یکی از ضروریات می باشد و می تواند بر زیبایی و جذابیت آن بیفزاید، در صورتی که در نقطه مقابل با انتخاب نادرست آن می توان این توازن را بر هم زد، پس در ادامه با ما همراه باشید تا به نکاتی در این رابطه بپردازیم.

 

انواع اکسسوری ها

اکسسوری در صنعت مد و پوشاک به معنای لوازم جانبی هستند که در تکمیل پوشش اصلی به کار می روند، انواع اکسسوری را می توان به دو گروه اصلی مردانه و زنانه تقسیم بندی نمود که در هریک نیز با تنوع زیادی مواجه هستیم.

در اکسسوری مردانه مواردی مانند کمربند، ساعت، کراوات، دکمه سر دست، عینک آفتابی، دستمال گردن و زیورآلات مردانه جای دارند، اما در اکسسوری زنانه با تنوع بیشتری مواجه هستیم در این گروه نیز زیورآلات نقش اصلی را دارند، علاوه بر آن کیف، کمربند، دستکش، عینک آفتابی و غیره از دیگر موارد می باشند.

 

نحوه انتخاب انگشتر مناسب

جدیدترین اکسسوری ها

جدیدترین اکسسوری ها

انتخاب اکسسوری متناسب با اندام هر فرد سبب افزایش جذابیت آن می گردد. یکی از پر کاربردترین و محبوب ترین اکسسوری و زیورآلات زنانه و مردانه، انگشتر است. انواع سبک طراحی در این محصول شامل طراحی مدرن و سنتی می باشد. هم چنین از نظر اندازه و وزن نیز تنوع بالایی دارد، نکته مهم در انتخاب این نوع اکسسوری، توجه به فرم دستان است.

اگر دستان ظریفی دارید توصیه ما استفاده از انگشترهای کوچک تر می باشد، در صورت علاقه مندی به مدل های نگین دار، سعی کنید نگین های ظریف را انتخاب کنید. افرادی که فرم دستشان بزرگ تر است می توانند از انگشترهای با وزن بیشتر و درشت تر استفاده کنند و هماهنگی بیشتری ایجاد می گردد. افرادی که فرم انگشتان بلند و کشیده دارند، در انتخاب انگشتر طلا گزینه های بیشتری دارند، بسیاری از مدل های انگشتر با این نوع از انگشتان هماهنگ است، اما توصیه می کنیم از نگین های کشیده و تخم مرغی شکل استفاده نکنید چرا که کشیدگی انگشتان را بیشتر می کند، در مقابل به افرادی که انگشتان کوتاه دارند این شکل از نگین ها سفارش می شود.

 

راهنمای انتخاب دستبند

در راهنمای اکسسوری متناسب با اندام هر فرد، هنگام انتخاب دستبند می بایست به سایز مچ توجه شود، اگر مچ دست لاغر باشد بهتر است به سراغ مدل های پهن نروید، مدل های ظریف به خصوص ترکیب چند مدل هماهنگ در کنار هم انتخاب بهتری خواهد بود. در مقابل افراد با مچ پهن می توانند از مدل های پهن تر استفاده کنند، چرا که مدل های ظریف پهنای مچ را بیشتر نمایان می کند.

 

انتخاب گوشواره مناسب

انتخاب اکسسوری مناسب

انتخاب اکسسوری مناسب

در ادامه مطلب اکسسوری متناسب با اندام هر فرد به نکات انتخاب گوشواره می پردازیم، افراد چاق با صورت های پر و گرد، توصیه می شود که از مدل های گرد استفاده نکنند، این مدل ها می تواند سبب پهن شدن بیشتر صورت و اندام گردد، به جای آن می توانند از انواع آویز و بلند استفاده کنند.

افرادی که صورت مثلث شکل دارند می توانند بر اساس نکات مربوط به اکسسوری متناسب با اندام هر فرد، گوشواره های اشکی شکل را انتخاب کنند، افرادی که صورت های باریک و کشیده دارند بهتر است به سراغ مدل های کشیده نروند، بلکه می بایست مدل هایی انتخاب گردد که صورت را پرتر نشان دهد، گوشواره های میخی و یا گرد می تواند تناسب بهتری با این فرم صورت داشته باشد.

به طور کلی جهت حفظ قوانین اکسسوری متناسب با اندام هر فرد می بایست اکسسوری را به شکلی انتخاب نمایید که نقاط ضعف بدن را پوشش دهد و تمرکز را بر نقاط دیگر بدن معطوف کند، از این رو در صورت هایی که مربعی و زاویه دار هستند بهتر است مدل های هندسی استفاده نکنند.

 

انتخاب گردنبند مناسب

گردنبند نیز از محبوب ترین اکسسوری های مردانه و زنانه است، انتخاب این اکسسوری متناسب با اندام هر فرد شامل نکاتی است که به آن می پردازیم.

در انتخاب نوع گردنبند می بایست به اندازه گردن توجه شود، افرادی که گردن کوتاه دارند بهتر است از انواع گردنبندهای بلندتر استفاده نمایند، به این افراد توصیه می شود جهت رعایت قوانین اکسسوری متناسب با اندام هر فرد، به سراغ گردنبدهای کوتاه و پهن و چوکر نروند زیرا این مدل ها گردن را کوتاه تر نشان می دهد، اما در مورد افرادی که گردن بلندتری دارند محدودیت چندانی وجود ندارد. علاوه بر این بسته به فرم بدن انتخاب های متفاوتی برای این نوع اکسسوری وجود دارد، برای مثال افرادی که فرم بدن گلابی شکل دارند، یعنی بالا تنه شان کوچک تر از پایین تنه است، باید گردنبندهایی را انتخاب کنند که زیاد بلند نباشد و بیشتر تمرکز را به قسمت بالاتنه معطوف کند. برای آنکه اطلاعات بیشتری در مورد راهنمای انتخاب گردنبند مناسب با فرم گردنتان بیابید میتوانید مقاله مربوط به راهنمای خرید گردنبند طلا را مطالعه کنید .

امروزه امکان خرید طلا در کمترین زمان ممکن مهیا است، به طوری که علاوه بر خرید حضوری، بسیاری از فروشندگان در فضای آنلاین نیز فعال هستند، از جمله معتبرترین طراحان و فروشندگان زیورآلات طلا می توان به مجموعه طلا و جواهر راز اشاره کرد که سال هاست در این زمینه فعالیت می کند، مدل های به روز، امکان تولیدات سفارشی، تحویل سریع و قیمت های منصفانه از جمله مزایای این مجموعه می باشد، جهت دریافت مشاوره در زمینه خرید انواع اکسسوری می توانید با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید.

جمع بندی

در این مقاله به مبحث اکسسوری متناسب با اندام هر فرد پرداختیم، همان طور که اشاره شد این نکته از اهمیت ویژه ای بر خوردار است و در واقع راز جذابیت بیشتر استایل شما می باشد، بر اساس نکات مربوط به اکسسوری متناسب با اندام هر فرد، به طور کلی به افراد ظریف اندام توصیه می گردد زیورآلات ظریف تر را امتحان کنند در حالی که افراد درشت اندام می توانند از انواع اکسسوری های بزرگ تر بهره مند گردند، علاوه بر آن اکسسوری باید به شکلی انتخاب گردد که تمرکز را از نقاط ضعف بدن بردارد.

author-avatar

درباره raaz.jewel

ما برآنیم که با ارائه بهترین محصولات به مشتریان گرامی خود، پاسخ اعتماد شما بزرگواران را به بهترین صورت داده باشیم. و از شما عالیجنابان و مشتریان گرامی که در واقع مالکان حقیقی این برند هستید خواهشمندیم تا ما را از حمایت، انتقاد و پیشنهادات سازنده خود بهره مند سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *