بلاگ

راهنمای خرید دستبند طلا

دستبند ها یکی از انواع زیورآلات هستند که می توانند از عناصر متعددی ساخته شده و ظاهری متفاوت داشته باشند. برخی از این دستبند ها با توجه به سلیقه خانم ها و برخی با توجه به سلیقه آقایان طراحی و تولید می شوند. این زیور آلات می توانند در مکان های متعددی همچون مهمانی، محل کار، دانشگاه و یا مکان های عمومی مورد استفاده قرار بگیرند و موجب زیبایی دستان شما شوند.

از آنجایی که اغلب استفاده از دستبند در مهمانی ها و عروسی ها کاربرد دارد بسیاری از دستبند ها از طلا تولید می شوند که زیبایی آن ها چند برابر دستبند های معمولی است و البته طرفداران زیادی نیز دارند. دستبندهای طلا در مدل ها و طرح های متفاوت طراحی و تولید می شوند؛ اما از آنجایی که اغلب توسط خانم ها مورد استفاده قرار می گیرد به طور کلی با توجه به سلیقه زنان طراحی و تولید می شوند.

لازم به ذکر است بسیاری از افراد علاقه دارند این زیورآلات زیبا را به صورت تکی و جدا از ست طلای زنانه خریداری کنند، از این رو بسیاری از دستبند ها به صورت تکی نیز به فروش می رسند. در ادامه می خواهیم معیارهای خرید دستبند طلای زنانه، سایز مناسب دستبند، انواع مدل های این زیورآلات و همچنین راهنمای خرید دستبند طلا را به شما معرفی کنیم.

راهنمای خرید دستبند طلا

راهنمای خرید دستبند طلا

معیار های خرید دستبند طلا زنانه

برای آنکه بتوانید انتخاب مناسب تری داشته باشید و به طور کامل راهنمای خرید دستبند طلا را بدانید لازم است هنگام خرید طلا نکات خاصی را در گوشه ذهن خود داشته باشید و معیار های زیر را مورد توجه قرار دهید.

  • یک دستبند مناسب باید بر روی دست شما نه چندان آزاد و نه چندان چفت باشد. راحت بودن بیش از اندازه دستبند می تواند موجب افتادن آن از دست شما و گم شدن دستبند شود. همچنین چفت بودن و چسبیدن دستبند به دست شما نیز می تواند جریان خون را با مشکل مواجه کرده و موجب شود رد دستبند بر روی پوست شما باقی بماند.
  • به نوع دستبند دقت داشته باشید و سپس سایز آن را بسنجید. به عنوان مثال دستبند هایی که از نوع تسبیحی هستند اغلب باید چفت تر و دستبندهای زنجیری آزادتر باشند.
  • در هنگام خرید بهترین مدل دستبند طلا حتماً به نوع قفل آن دقت داشته باشید. بستن دستبند نباید چندان کار دشواری باشد. اگرچه محکم بودن قفل این زیورآلات بسیار مهم است اما سخت بسته شدن قفل می تواند برای شما مشکل ساز شود.
  • استحکام دستبند بسیار مهم است؛ چراکه شما ممکن است در طول روز با اشیای مختلفی تماس داشته باشید و اگر استحکام دستبند کم باشد ممکن است به راحتی پاره شود.

سایز مناسب دستبند طلا

برای آنکه بتوانید با دانستن راهنمای خرید دستبند طلا را با اندازه مناسب خریداری کنید نخست لازم است سایز دست خود را بدانید. انتخاب یک دستبند با سایز مناسب به شما کمک می کند با چفت بودن آن جریان خون شما دچار مشکل نشده و یا با بزرگ بودن دستبند، از دستتان نیفتد و گم نشود. شما می توانید با یک خط کش ژله ای، متر خیاطی و یا پیچیدن یک کاغذ دور دست و سپس قرار دادن آن بر روی خط کش به سایز دست خود پی ببرید.

لازم به ذکر است این روش ها سایز دقیق دستان شما را مشخص می کنند و شما باید در هنگام خرید سرویس طلای زنانه، دستبندی را انتخاب کنید که ۲ یا ۳ سانتی متر بزرگتر باشد. این مسئله به خاطر آن است که زمان اندازه گیری سایز دست شما می تواند بر روی ابعاد دستتان تاثیر بگذارد و به طور کلی در هر زمان از روز سایز دست شما متفاوت است.

انواع دستبندهای طلا زنانه بر اساس مدل

در بخش قبل تلاش کردیم شما را با راهنمای خرید دستبند طلا و سایز مناسب دستبند آشنا کنیم؛ اما در این بخش می خواهیم انواع مدل های این زیورآلات را با یکدیگر بشناسیم. امروزه دستبند های زنانه از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و به طور کلی در ۵ دسته قرار می گیرند.

شناخت انواع و راهنمای خرید دستبند طلا زنانه را می توان به عبارت زیر دانست.

  1. دستبند مدل تنیس: این دستبندها از جمله دستبند طلای جدید زنانه هستند که می توانند در هر مکانی و حتی در هنگام ورزش مورد استفاده قرار گیرند؛ البته باید مراقب آن ها باشید تا به جایی گیر نکنند.
  2. دستبند مدل لینک: اگر به دنبال دستبندی زنجیری هستید که برای دستان ظریف شما مناسب باشد این مدل بسیار مناسب است. شما می توانید این دستبندها را با پوشیدن انواع لباس ها در دست داشته باشید.
  3. دستبند مدل زنجیری: از نظر بسیاری از افراد بهترین مدل دستبند طلا را می توان دستبند زنانه زنجیری دانست. این دستبند ها از حلقه های طلا تشکیل می شوند و اغلب به صورت دو رنگ هستند.
  4. دستبند مدل کاف: دستبند مدل کاف ترکیبی از النگو و دستبند است که نیازی به قفل ندارد و با داشتن قسمت باز می تواند به راحتی بر روی مچ انداخته شده و لازم نیست از انگشت رد شود.
  5. دستبند مدل النگویی: این نوع دستبند همچون مدل های دیگر انعطاف پذیر نیست و مانند یک النگو در دست قرار می گیرد و تنها تفاوت آن با النگوها قابلیت باز و بسته شدن است؛ چراکه قفل دارد.

بهترین مدل دستبند طلا

بهترین مدل های دستبند طلا

بهترین مدل های دستبند طلا

برای آنکه راهنمای خرید دستبند طلا را بدانید و بفهمید کدام دستبند برای شما مناسب است می توانید با طراح و فروشندگان مجرب جواهری در این موضوع صحبت کنید. جواهری راز یکی از بهترین مکان ها برای خرید سرویس طلای زنانه و یا انواع دستبندها است که می توانید در آن انواع مدل های دستبند، گوشواره، گردنبند و… را دیده و در نهایت زیورآلات مورد علاقه خود را خریداری نمایید.

به طور کلی شما باید در هنگام خرید دستبند طلا کارتیر نخست هدف خود را از خرید طلا مشخص کنید؛ به عنوان مثال اگر هدف شما از خرید کنار گذاشتن و ذخیره طلا است می توانید از دستبند های کم اجرت استفاده نمایید. اما اگر قصد دارید از این دستبند ها استفاده کنید باید مکانی که می خواهید دستبند در دست داشته باشید را مورد توجه قرار دهید و با توجه به آن مکان دستبند مناسب را خریداری کنید.

از سوی دیگر شما باید با توجه به رنگ پوست خود دستبند مناسب را خریداری نمایید و در اخر با توجه به استایل و سبک زندگی خود دستبند مناسبی بخرید. مثلا اگر فعالیت زیادی دارید و می خواهید کلا در طول روز از دستبند استفاده کنید مدل تنیس، النگویی و زنجیری برای شما بسیار مناسب است.

قیمت دستبند طلا زنانه

در مطالب قبل به طور دقیق به راهنمای خرید دستبند طلا پرداختیم؛ اما لازم است گفته شود به طور معمول نمی توان قیمت دستبند طلا زنانه را به صورت دقیق بیان کرد؛ چراکه عوامل متعددی می توانند تعیین کننده هزینه این زیورآلات باشند. اصلی ترین عاملی که می تواند قیمت دستبندها را تعیین کند نوسانات قیمت طلا است. همانطور که می دانید قیمت طلا هر روزه در حال تغییر است و طبیعتاً قیمت این زیورآلات را نیز دچار تغییر می کند. از دیگر عواملی که می تواند قیمت دستبند جواهر را مشخص کند وزن دستبند است.

همانطور که می دانید برای تعیین قیمت زیورآلات تولید شده از طلا وزن ها مورد توجه قرار می گیرد و هر چقدر وزن دستبند ها بیشتر باشد قیمت آن ها نیز بیشتر خواهد بود. همچنین اجرت و… دیگر عوامل نیز بسیار بر قیمت موثر هستند. شما می توانید با خرید از یک جواهری مطمئن و منصف همچون گالری طلا و جواهری راز دستبند طلا کارتیر مورد علاقه خود از میان تعداد بسیار زیادی زیورآلات انتخاب کرده و با کمترین اجرت خریداری نمایید.

سخن آخر

در این مقاله تلاش کردیم شما را با معیار های خرید دستبند طلا زنانه آشنا کرده و اطلاعات کاملی را در رابطه با سایز مناسب دستبند طلا با شما به اشتراک بگذاریم. همچنین به انواع دستبندهای طلا زنانه بر اساس مدل و راهنمای خرید دستبند طلا پرداختیم و تلاش کردیم شما را با عوامل تعیین کننده قیمت قیمت دستبند جواهر و… آشنا کنیم. امیدواریم این مطالب توانسته باشد به شما در داشتن خریدی امن و مطمئن کمک کند.

author-avatar

درباره raaz.jewel

ما برآنیم که با ارائه بهترین محصولات به مشتریان گرامی خود، پاسخ اعتماد شما بزرگواران را به بهترین صورت داده باشیم. و از شما عالیجنابان و مشتریان گرامی که در واقع مالکان حقیقی این برند هستید خواهشمندیم تا ما را از حمایت، انتقاد و پیشنهادات سازنده خود بهره مند سازید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *